måndag 29 augusti 2016

Joggingtatueringar

Jag har några tatueringar, närmare bestämt 7 st. Av dem är 4 st joggingrelaterade.

Det här självporträttet blev min belöning när jag klarade av maratondistans på Spånga 6h för ett par år sen. Drygt 43 km blev det sammanlagt och jisses så nöjd och kaxig jag blev. :-)


Denna peppande floskel, md specialritade joggingskor sitter på min höft.


Den här frasen har jag haft nytta av på de lopp jag deltagit i, särskilt Spånga 6h och Skövde 12h.


Min nyaste tatuering, som inte ens är helt färdig ännu, blev belöningen efter Skövde 12h. Hela överarmen är täckt av linblommor och på ett av bladen, bak på axeln, sitter min kompis snigeln. Jag är stolt medlem i Team Snigel, gruppen för oss som springer inte fullt så snabbt.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar