onsdag 14 september 2016

Okej.... I morgon ska jag....

Jogga :-)

Just det är ju inte så himla ovanligt, men i morgon ska jag ge mig på motionsspåret här hemma igen. Det är ett tag en sist. Det är nåt med den rundan som gör att den är så ruggigt jobbig. Jag brukar jogga ner till spåret och så ut i spåret, fram till en skylt och så 4-5 lyktstolpar till. Sen bara dör jag, liksom. Då brukar jag gå en liten bit innan jag joggar fram till en seeeeg uppförsbacke, där jag går, och sen joggar jag in i mål. De senaste gångerna jag joggat i spåret har jag klarat av den sega uppförsbacken, men gått lite efteråt istället.

Mitt nästa mål är att orka jogga runt hela rundan, så i morgon går jag ner till spåret som uppvärmning. Sen är tanken (förhoppningen) att jag ska orka jogga hela varvet.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar